پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

مدخلی برای ماه منیر

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۹ ب.ظ

 

آنهایی که مرا می شناسند ، می دانند که خود را سانسور نمی کنم و در بیان احساس و اعتقاداتم ، خیلی  اهل حشا نیستم .

عشق به آقا قمر بنی هاشم  (ع) فقط برای من نیست ، بسیار بسیار کسان هستند که عاشق  آن بی همتا هستند و عجیب اینجاست که یک عاشق  به این تعدد  نه تنها حسادت نمی ورزد و حساسیت  به خرج نمی دهد که به آن مباهات هم می کند عجیب از این بابت که  یک عاشق ، از اینکه ببیند کس دیگری هم به معشوق او عشق می ورزد ، قطعاً  حساسیت  به خرج می دهد .

درمذاحی عاشقانه آقای قمر بنی هاشم (ع) فقط امام سیزدهم ترک ها نیست ، امام سیزدهم من هم هست و به این اعتقاد ، من ازهر ترکی ، ترک تر هستم . عشق به این نام مقدس باعث شد که اسم پسرکم را ابوالفضل بگذارم و  نام هایی به پسرکم   شکل گرفت ، تا به این وسیله گوشه ای از عشقم را به  رشته تحریر در آورم .

این اعتقاد که شاید به نظر عده ای کفر آمیز باشد که اگر روز قیامت حق سخن گفتن داشته باشم که ندارم آنوقت از خداوند عز و جل خواهم پرسید :

پروردگار ! تو که می دانستی کربلایی هست و عاشورایی ، چگونه در قرآن عزیز ، قصه حضرت یوسف (ع) را احسن القصص نامیدی ؟

زیباترین مخلوق تو بی شک آقا قمر بنی هاشم (ع)  بوده و هست , چگونه مفسرین  و راویان مذهبی  با برداشت روایی هر چند صحیح , یوسف (ع) را زیباترین  جوان نامیدند ؟ حال آنکه ماه از شرم روی قمر بنی هاشم (ع) ، چهره در نقاب می کشید ؟

این احساس را در  این قصه ز سوز جگر آمد عنوان کردم.

کمترین کاری که می توانستم در عرصه رسانه مجازی برای بیان این عشق سوزان بکنم ، جمع آوری مطالب و گردآوری هر آنچه که در خصوص آقا قمر بنی هاشم (ع) است در یک مجموعه بنام (ماه منیر ) می باشد .

شاید و- آرزو می کنم که آقا گوشه چشمی این عاشق دلداده بنماید و از انو ار نورانیش ، این دل سوخته را نیز بهرمند سازد .

1- نام هایی به پسرکم

2 - این قصه ز سوز جگر آمد 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۴/۱۵
  • ۲۲۹ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی