پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

روز مرد !

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

روز شنبه یازدهم اردیبهشت ، روز مرد نامگذاری شد !
اما این روز ، روز ولادت حضرت علی ( ع ) است و باید روز عدالت باشد ...
حالا چون اینجوری رسم شده و ما هم چاره ای جز قبول آن نداریم ، این عکس صفحه اینستاگرام آقای وحید یامین پور را ، فارق از اینکه چندان با دیدگاهایشان موافق نیستم ، اینجا باز نشر می کنم .
عکس جالبی هست !
آقای یامین پور ذیل عکس تذکر دادند که :
مقاومت نکنید. حتی اگر سلطان هستید... مرد سنگ زیرین آسیاب است.
روز مرررررد پیشاپیش مبارک ! / 428

نظرات (۳)

چه پسر باهوش و بسیار توانمندی.
پاسخ:
اول سلام!
دوم اینکه خیلی باید از من مسن تر باشی پیر مرد!
از نصایح شما در نظر خصو صی هم ممنونم . انشاالله همه ما مقید باشیم .
مستکبران در مورد ایران کوتاه فکر می کنند.
سلام خوبید خیلی از منطقه غرب مازندران خوشم می آد جای خیلی عالی هست. خصوصا نمک آبرود که خیلی تفریح خوبی هست. اما من دوتا شهر رو برای زندگی دوست دارم یکی قائمشهر یکی ساری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی