پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

پنج شنبه 21 اسفند 1393 شبکه سوم سیما در اقدامی تحسین بر انگیز در برنامه صبح گاهی به مجری جوان برنامه این امکان را داد تا تی شرت مزین به عکس سردار سلیمانی را بپوشد ، روز تولدش را تبریک بگوید ، به عکس روی تی شرت بوسه بزند و اورا قهرمان ملی و اسطوره بنامد .
در فضای مجازی نیز تعدادی از سایت ها به این روز اشاره داشتند که دراین میان سایت حامی احمدی نژاد  – میدان 72 - مطلبی را از صفحه فیسبوک داریوش سجادی باز نشر کرد که در نوع خود جالب توجه بود . هم مطلب آقای سجادی و هم نظرات خوانندگان سایت و در واقع هواداران دو آتشه احمدی نژاد !
داریوش سجادی پیشنهاد داده بود که سردار سلیمانی لباس رزم را از تن بکند و ردای ریاست جمهوری بپوشد و تضمین کرده بود که در انتخابات 96  سردار سلیمانی با رای بالایی انتخاب می شود .
حالا چرا ایشان باید تضمین بکند برای من نا مکشوف بود ا
البته دغدغه آقای سجادی درست بود . اینکه  سردار بی محابا در خطوط نبرد با داعش _ این زالوهای پرورش یافته غربی، عبری ، عربی – حضور پیدا می کند و این احتمال وجود دارد که خدای نکرده برای او اتفاق بیفتد.
داریوش سجادی به حق او را نه متعلق به خود ، بلکه متعلق به همه ایران و سرمایه بزرگ آن نامیدو از سردار خواسته بود که باید برای حفظ جان خود تلاش بکند و برای این محفوظ ماندن پیشنهاد حضور در انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرده بود ..
من نیزمانند تعدادی ازخوانندگان سایت هواداران احمدی نژاد مخالف این پیشنهاد بودم اما نه هم نظر با آنها ......
آنها احمدی نژاد را قهرمان ملی و ناجی ایران میدانستند و ضمن ابراز احترام به سردار معتقد بودند که سردار نباید با قهرمان ملی ایران رقابت کند !
من اما احمدی نژاد را در حد یکی از نیروها ی تحت امر سردار سلیمانی هم نمی دانم چه برسد به اینکه قابل مقایسه با این سردار بزرگ ایرانی باشد !
آنها با این تصور خام که احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 می تواند شرکت کند ورد صلاحیت نمی شود ودر صورت تایید صلاحیت اتفاقی ، رای هم می آورد ، از سردار سلیمانی می خواستند که وارد رقابت با این قهرمان ملی نشود که شکت او حتمی است !
دقیقا مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و توهم بالایی که با حضور مشایی شکل گرفت .
روزهای قبل از رد صلاحیت او ، هواداران و سایت های طرفدار مشایی ، مصاف او را با هاشمی رفسنجانی می دانستند و تیتر می زدند  ( مصاف اسفندیار و اکبر ) و چنان از رای بالای او حرف می زدند که ...
و ای کاش شورای محترم نگهبان با اغماض صلاحیت او را فقط برای حضور در انتخابات تایید می کرد تا میزان رای او برای هوادارانش مشخص شود . [1]
اما من از منظر دیگری مخالف پیشنهاد داریوش سجادی بودم .
در ایران روسای جمهور ، عاقبت بخیر نشدند و ظاهرا هم نخواهند شد . البته بجز شهید رجایی که به فیض شهادت نائل آمدند و حضرت آقا که رهبری نظام را عهده دار شدند .
بنی صدر با آرایش و لباس زنانه از ایران گریخت.
میر حسین موسوی به عنوان نخست وزیر ، اکنون بواسطه عملکردش در انتخابات سال 1388 در حصر خانگی به سر می برد .
هاشمی رفسنجانی ، که به اعتقاد من بسیاری از انحرافات فعلی از دولت او و خصوصا از طرف فرزندانش شروع شد ، دیگر جایگاهی ندارد.
سید محمد خاتمی ، اکنون یکی از سران فتنه محسوب می شود.
احمدی نژاد به عنوان ریس دولت انحرافی شناخته شده و وضعیت بسیار بدتری از هاشمی رفسنجانی دارد.
مطمئنا حسن روحانی نیز در پایان ریاست جمهوری خود به جمع این آقایان اضافه خواهد شد . این حتی از آغاز ریاستش هویداست . چه رسد به پایان ریاستش !
آنوقت کج سلیقگی نیست که از سردار بزرگ اسلام بخواهیم وارد این گردونه شود !؟
شهادت او در میدان نبرد این اسطوره را ابدی خواهد ساخت ولی مسیر کوتاه ریاست جمهوری در ایران ...
کافیست او را در قامت ریس جمهوری وارد میدان کنیم تا بسادگی سیبل شده و تیرها شلیک شود !
حتی تجسم آن هم دشوار است.
نمی دانم چرا هر وقت از او می شنوم و یا تصویر زیبایش را می بینم یاد این مصرع از شعری می افتم که نوحه حاج محمود کریمی شده است ،
این بیرق علمداره ، هنوز به زمین نیفتاده ... / 427
پاورقی :
1 - چرا مشایی باید تایید صلاحیت شود ؟
_____________________________________
قاسم سلیمانی - ویکی پدیا
سایت در معرفی سردار سلیمانی
اخبار مرتبط با قاسم سلیمانی در ایسنا
  • علیرضا فلاح

پناه بر خدا از شر شیطان و پناه بر خدا از شر نفس و پناه بر خدا از شر خود و درونمان که طغیان می کند.
پناه بر خدا از شر آن موجود زخم خورده که فریاد می کشد از عمق چاه درون ، چاه سیاهی که زندگی او و تبعید گاه او در آنجاست و سیاه است و بی نهایت عمیق است و دست نیافتنی .
پناه بر خدا از شر آن موجودی که در درون همه ماست ، زخم خورده است و وحشی که گاهی آدم دلش به حالش می سوزد ولی باید سر بریده شود تا جان آرام گیرد ...
پناه بر خدا از شر خشم لجام گسیخته که سر به دیوانگی می زند و پناه بر خدا از چشمی که پس از ظلم مفرط نمی گرید و دلی که نمی لرزد ...
پناه بر خدا از لق بودن زبان که بی هوا پرت می گوید ...
پناه بر خدا از غیبت و دروغ ، از بی هوا دروغ گفتن و به سادگی آب خوردن غیبت کردن که گاهی آب خوردن سخت تر از غیبت کردن است !
پناه بر خدا از دو بهم زدن و از نزدیک نبودن قلب ها به همدیگر و پناه بر خدا از فاصله عمیق وجدان بشری با اینهمه ستم به خود و دیگران .
پناه بر خدا از اشتباه و از جهالت و پناه بر خدا از تصمیم نابجا ... / 426

محمد صادق سینا - 1385.3.7

  • علیرضا فلاح