پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

اسباب کشی و بروز رسانی

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

تقریبا به اسباب کشی عادت دارم و البته اینبار ، اسباب کشی در فضای مجازی است.

از نشر مطالب خود در بستر بلاگفا با عنوان " رازهای نگفته " راضی بودم . بلاگفا امکانت خوبی دارد اما برای من این اسباب کشی ، بیشتر به دلیل سلیقه ای برمی گشت و به گرافیک ذهنی من مربوط می شد .

البنه این جابجایی مشکلاتی نیز دارد که شکسته شدن بعضی از لینک ها ، کمترین آن است.

به هر حال ، مشغول بروز رسانی این وب نوشت هستم و این ، مدتی زمان می برد فلذا از خواننده گان عزیز مطالب این وب نوشت بابت بعضی از کاستی ها پوزش می طلبم.

همچنین به دوستانی که در پی لینکی به این وب نوشت منتقل شده اند و با جمله ، " چنین مطلبی وجود ندارد " روبرو شدند ، باید عرض کنم که این ، بواسطه جابجایی لینک ها است و قطع به یقین مطلب مورد نظر در این وب نوشت موجود است و با اندکی جستجو قابل یافت است که بار دیگر بواسطه این زحمت ، عضر تقصیر می آورم .

برای یافتن مطلب مورد نظر ، عنوان آن را در کادر جستجو ، تایپ نمایید.

این امکان در انتهای سمت چپ قالب قرار دارد./ 413

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۰۴
  • ۱۱۴۱ نمایش
  • علیرضا فلاح

اسباب کشی

بروز رسانی

نظرات (۲)

سلام...

امید که این تغییر و تحولات تاثیر گذار باشه

لطف حق همیشه همراه شما...

.
.
فقط این کد امنیتی خوانا نیست چند بار زدم اذیت میکنه
پاسخ:
سلام
ممنون از محبت شما
به احترام شما کد امنیتی را برداشتم
سلام بزرگوار...

شرمنده کردید منظورم برداشتن این کد نبود

ممنون از لطف شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی