پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

مدخلی برای ستاره هشتم

سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۰، ۰۸:۰۳ ق.ظ

می توا ند قصه جالبی باشد اینکه من برادر مادرم هستم . اینکه هنوز ، خیلی وقت ها مادرم  به من می گوید دادا.

مادرِ مادرم یا بقول خیلی ها ننه جانِ من از شوهرش جدا شد . شوهرش تنها پسرش را که دایی من بود از او گرفت . این زن تنها ، آمد  خانه ما و پدرم ، سرپرستی  او را به عهده گرفت . ننه جان من علاقه خاصی به امام رضا (ع) داشت و کار می کرد و پول جمع می کرد  و هر سال می رفت  مشهد ، پابوس آقا . قبل از اینکه من بدنیا بیایم  ، ننه جانم از مادرم قول گرفت که این پسر را به او بدهد .- و مطمئن  بود که پسر هست ! من که بدنیا آمدم ، ننه جان ، اسم مرا گذاشت علیرضا و مرا از مادرم گرفت . من شدم پسر ننه جان و تا چند سال  تصور می کردم پسر ننه جان هستم و مادرم ، خواهر من است ! بزرگ که شدم فهمیدم که موضوع چیست ! ننه جانم که فکر می کردم مادرم است مرا با عشق آقا امام رضا (ع) بزرگ کرد . من نیز عادت کردم هر سال  به هر شکلی هست به پابوس  آقا بروم و به این عادت عشق می ورزم.

 شوق به تالیف  کتابی در باب زندگی و سیره آن ا مام همام (ع) همیشه با من بوده و هست ا ما خودم را در آن حد نیافتم  و از طرفی بزرگان  در این خصوص بسیار قلم زدند و تالیفات ارزشمندی به جامعه خوانندگان عرضه نمودند .

راه دیگری را  ، در این عصر  گسترش رسانه مجازی برای ا براز ا ین عشق  و ارادت انتخاب نمودم گردآوری آنچه که در فضای  ا ینترنت  در خصوص امام رضا (ع) وجود  دارد هرچه  که منتشر شده ، تا کسی که   می خواهد در این باره مطلبی بخواند یا استفاده دیگری ببرد همه این موارد را یکجا در دسترس داشته باشد.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۱/۱۶
  • ۲۱۳ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی