پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

سفرنامه عشق

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ

آقای مازندرانی معاون سیمای مرکز مازندران بود.

آقای اسلامی بچه مشهد بود مدیر تولید سیما . منم آن موقع بهترین مستند ساز مرکز.
خیلی دلم می خواست بروم منطقه جنگی ،  بخصوص شلمچه که یک روزی آنجا ، زمان جنگ بودم و مجروح هم شدم .

راهیان نور تازه راه افتاده بود.

ما که رفتیم ، دومین دوره اش بود.
با حاجی فدایی که آن موقع مدیر روابط عمومی بود و آقای قاسمپور تصویربردار مرکز و آقای داوود حیدری صدابردار که الان فکر می کنم شبکه جام جم باشند راهی منطقه جنوب شدیم .

خاطره این سفر شیرین را بعدا بصورت کامل توی این وبلاگ می نویسم . اما همین قدر بگویم که مستند سفرنامه عشق را با دقیقه ای 5 هزار تومان ساختم ! مدیر تامین برنامه شبکه 3 بهم گفت همین الان بیا از این مستندها با دقیقه ای 50 هزارتومان برای ما بساز !

فیلم از شبکه مازندران پخش شد و خیلی هم جلب توجه کرد . آقای مارندرانی وقتی اولین بار فیلم را دید نتوانست جلوی گریه خودش را بگیرد.

فیلم از شبکه 3 هم پخش شد و فردایش هم تکرار آنرا گذاشتند .

دوستان انصار حزب الله در تهران که این فیلم را از شبکه 3 دیدند شماره مرا از طریق صداوسیمای مرکز مازندران پیدا کردند و برای من جلسه گذاشتند که بروم برایشان سخنرانی کنم و از این فیلم حرف بزنم .
توی جشنواره  راهیان نور در تهران هم تندیس بهترین تصویر برداری و دیپلم بهترین کارگردانی را گرفت .
یادش بخیر.


کدمطلب: 208
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۱/۰۸
  • ۲۲۱ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۴)

آورین آورین

وقت کردی بیا کافه
خوشحال میشم
سلام حاجی وقت بخیر

امیدوارم از ابتداسال تحویل 91تااین لحظه سال ساعتی خوبی راسپری کرده باشید واقعا مطلب تان زیباست موفق ومویدباشید ...شاگردشما الیاس عبدی
با عرض سلام وتبریک سال نو
میشه محبت فرماید این مستند برای این حقیر ارسال بفرماید هزینه اش نقدا پرداخت میکنم ممنون
ای کاش مازندرانی ها بهتر از این، حافظ علما و نیروهای برجسته خود باشند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی