پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

سالگرد وبلاگ ، تولدم مبارک !

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۳۰ ق.ظ

اولین یادداشت برای این وبلاگ در 18 آبان 1389 نوشته شد .یک سال گذشت و 152 پست ، شامل یادداشت های شخصی ، سیاسی ، خبری ، تحلیلی و... شکل گرفت .

سر و شکل قالب کامل شد و لوگوهایی اضافه و مواردی کم شد .
عنوان وبلاگ ثابت ، ولی آدرس آن عوض شد و با ثبت دامنه شخصی ، آدرس جدیدی به آن اضافه شد .
در طی این یک سال با استفاده از نظرات خوب خوانندگان عزیزی  که به من محبت داشتند ، سعی کردم وبلاگم را اصلاح و به روز کنم .

وبلاگم تریبونی شخصی شد در فضای وب . بایاد داشت های خاص ، مانند حیات نو ، و (حیات  نو) یک وبلاگ دیگری بود که در فضای پرشین بلاگ ایجاد کردم و مدتی بعد احساس کردم مدیریت دو وبلاگ ، با توجه به حجم کار و مشغله ای که برای خودم بود ، آسان نیست و به هر حال باید یک وبلاگ پویا ، به روز باشد که برای حیات نو ، این امکان میسر نبود .

این یک سال ، تجربه ای زیبا و خوب بود . گاهی حتی با موبایلم ، وبلاگ را کنترل و به روزمی کردم. وبلاگ (راز های نگفته ) باعث شد ، یکبار دیگر  دست به قلم شوم و به شکل جدی تر بنویسم و از طرفی  بین نوشته های سابق ، دوری بزنم ، زیر و رو کنم و مطالبی که خوب بود بیرون بیاورم و از سال  دوم ، بشکل جدی تری  سامانش بدهم .

خیلی تصمیم نداشتم و ندارم  که این وبلاگ را شخصی کنم . اگر چه تعریف وبلاگ ، وب نوشت های شخصی است ، بنا را بر این گذاشتم که نوشته ها ، تحلیل ها ، خبر ها  به کار دیگران  نیز بیاید

از آغاز سال دوم ، تلاش می کنم که سر وشکل این مجموعه  کامل و نقایص بر طرف گردد. در این راه ، مانند گذشته نیاز جدی به نظرات و پیشنهاد ات خوانندگان عزیزم دارم .


کد مطلب: 153

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۸/۱۸
  • ۲۶۸ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۱)

سلام هرچند دیر از راه رسیدم و چند روزی غیبت داشتم اما بالاخره امروز موفق به امدن در محیط رازهای نگفته شدم . «رازهای نگفته »تولدت مبارک، در این یک سال لحظه های خوبی رو باهات گذروندیم ،انشاالله صدو بیست ساله بشی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی