پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

دیروز تودیع شدم

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۲۳ ب.ظ
دیروز تودیع شدم .

 3 ماه پس از استعفا ، مراسم تودیع من به عنوان معاون سیمای سابق صدا وسیمای مرکز مازندران و مراسم معارفه آقای نقی نائیجی  به عنوان معاون سیمای جدید برگزار شد .

ده دقیقه ای وقت گذاشتند تا حرف بزنم.

توی سالن نمازخانه  اداره ، بچه های حوزه سیما زحمت کشیدند ، اکثر شان  شرکت کردند. از شان تشکر کردم و همچنین از مدیرکل محترم مرکز آقای حمیدی و قائم مقام و معاونین و مدیران حاضر در جلسه و اگر چه  تصور نمی کردم که مجلس  اینقدر با شکوه برگزار شود ، از صمیم قلب ازشان سپاسگذاری کردم و چون یک ماه دیگر  عازم خانه خدا هستم از فرصت  استفاده کردم و از کسانی که احتمالاً در طول مسئولیتم شاید از من دلخوری  به دل گرفته بودند ، حلالیت طلبیدم .

دستم توی این دنیا و بدتر آن دنیا  خالی است . ظرفیت و توان عدم بخشش را نداشتم و خالصانه از همه حلالیت طلبیدم .
خیلی نتوانستم  اسم بیاورم چون می ترسیدم اسم کسی سهواً از قلم بیفتد و دلخوری ایجاد شود ولی بیش از همه رییس دفتر من آقای حاجی عبدی خیلی زحمت کشید و بار مشکلات و سختی های حوزه مرا به دوش کشید و بعدش آقای برزگر دیگر رییس ذفتر من و کسانی که در حوزه ستادی  من به صورت مستقیم  با من کار می کردند، از خانم قاسمی که تایپ نوشته های مرا به عهده داشتند و الان گهگاهی زحمت آنرا می کشند و دختر عموی خانمم ، خانم احمد زاده گرفته تا آقای امین زاده عزیز و صدیق – خواننده خوب استان و بچه های دیگر ...

مدیر تولید ، آقای قربانی که همیشه کمک حال و مشاور خوب من بودند و سید عزیز، آقای مفیدی مدیر پخش من و آقای شاملی عزیز مسئول هماهنگی سیما  که خیلی این طفلک زحمت کشید و در حد و اندازه خود خیلی از زحماتش نتوانستم قدرانی کنم .

ازآقای اسماعیل محمدی که مدتی در دفترم بودند و شاید اخلاق مرا تاب نیاوردند  و محترمانه خداحافظی کردند گرفته تا بریمانی دوست  داشتنی که توی هماهنگی سیما ، زحمت کارهای مرا به دوش می کشید.

 هیچ کاری نکرده باشم در طول  خدمت خود ، کمترینش این بود  که فضای خوب و صمیمانه ای در حوزه سیما ایجاد کردم که همیشه  در آن جنگ و جدل و زیر آب زنی و درگیری بود ....

وبعدش ، از افتخارات دوران مدیریت من 24 ساعته کردن سیمای طبرستان بود و ارتقای رتبه مرکز از 29 جدول مراکز به رتبه 6 که فوق العاده بود .

یکسری تلاش و کاردیگر که امروز مختصری از آنها را در صحبت هایم آوردم .

مراسم امروز نشان می داد که اندک  تلاشی اگر بشود بلاخره به چشم می آید . قدرانی می شود .

با آرامش به حوزه برنامه سازی  سیما بازگشتم تا اگر خدا بخواهد برنامه (رازهای ناگفته ) را دوباره شروع کنم و فرصت بیشتری خواهد داشت تا ادامه تحصیل بدهم و رمان (آخرین عاشق شهر) را برای چاپ آماده کنم و اگر خداوند بزرگ یاری نمایند بعداز سفر مکه ، تله فیلمی را شروع کنم .

یکبار در گذشته در همین مرکز و در همین سالن به عنوان مدیر تولید معارفه شدم و همان جا هم پس از استعفا ، تودیع شدم .
کمتر از 2 سال بعددوباره در همان سالن معارفه شدم و باردیگر امروز به عنوان معاون سیما تودیع شدم .
این رفت و آمد برای من عادی بود اما در نگاه بعضی از همکارانم حس خاصی را می دیدم !
من ماموربودم به تکلیف و در بدترین شرایط ، خدا را شاکرم که به تکلیف خود عمل کردم .

باقی بقایتان ...  


کدمطلب: 214
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۱/۲۷
  • ۲۶۰ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۲)



سلام حاج آقا فلاح

خودم وخانواده ام از محبت وزحمتهای شما کمال تشکر داریم انصافا درس زیادی

ازشما اموختم وهیچ وقت انها را فراموش نخواهم کرد من به این معتقدم که حتما

سازمان به خدمات شما چه در زمینه مدیریتی وچه در زمینه هنری چه الان وچه

آینده به شما نیازمند است و حضرتعالی بر می گردید ... خداوند به شما ودختر خانم

گلت و اقا پسر نازت ابوالفضل وتمامی خانوادهتان عمری با عزت وسلامتی بدهد و

همچنین خداوند شهیدشما واموات شمارا هم بیامرزد .

بازهم می گویم شما برمی گردید من امیدوارم وتوکل به خداوند متعال ....


دوست وبرادر شما الیاس عبدی دفتر معاونت سیما مرکز مازندران
داداش
تا بود همین بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی