پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

در مسیر عشق ورزیدن...

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۵۸ ب.ظ

 برای درمان دخترکم سما1، آمدم تهران ، توی کلینک پایتخت ، این نوشته ،  توی بُرد پشت سر دختر خانم منشی به چشم می آمد . مطلب قشنگی بود . مدتی پیش مطلبی نزدیک به این مضمون دیده بودم و توی وبلاگم نیز نوشتم2. ازش خواهش کردم ا گه توی سیستم خودش ا ین مطلب رو داره ، یک نسخه به من بدهد . خوشحال شد و داد .
شاید به کار دیگران بیاید ، آنگونه که در آن لحظات سخت به کار من آمد ...
مطلب زیبا و روحیه بخش است و پر از مفاهیم  بلند و عالیه ... ا ما بندآخر ، دلتنگی  خاصی را  به همراه دارد . اگر چه در را ستای بقیه جملات ا ست و پایان زیبای نوشته ، اگر چه دوست داشتن دیگران  و عشق به دیگران پله ای هست برای عشق به خدا، ا ما سوز خودش را دارد...
غایت و هدف نهایی عشق است . آنگونه  که در سر برگ  وبلاگم آنرا آوردم  و هدف  نشر این وبلاگ نیز همین است 3 ، آنگونه که زمین خداوند عشق آباد است . ا ما ا ین بشر است که در مسیر پیمودن  عشق الهی ، بعضاً بیراهه می رود و به عشق  دیگران می رسد .4
بد نیست ا ما خوب هم نیست . عشق مخصوص ذات احدیت است و بس ...

 درخواست  های من از خدا :

از خدا خواستم تادردهایم را التیام بخشد ، خداوند پاسخ داد:

خوب من ! هر دردی را درمانی است و این تو هستی که باید درمان دردهایت را بجویی .

از خدا خواستم  تا جسم فرزند  ناتوانم را توانایی بخشد ، خداوند پاسخ داد:

 آفریده من !آنچه  که باید تکامل یابد روح  اوست ، جسمش  تنها قالب گذر است .

از خدا خواستم تا به من صبر عنایت کند ، خداوند پاسخ داد :

بنده قدرتمند من ! صبر حاصل سختی است ، عطا شدنی نیست ، بلکه آموختنی است .

از خدا خواستم تا به من شادی و شعف بخشد ، خداوند پاسخ  داد:

 نازنینم ! من به تو موهبت بسیار یخشیدم ، شادبودن با خود توست .

از خدا خواستم تا رنجم  را کاستی دهد. خداوند پاسخ داد:

 مخلوق صبورم !  بهای رنج تو  دوری از دنیا و نزدیک  به من است .

 از خدا خواستم تا روحم  را شکوفا سازد ، خداوند پاسخ داد :

پرورش روح تو با تو ، ا ما آراستن آن با من.

از خدا خواستم تا از لذایذ دنیا سرشارم سازم ،  خداوند پاسخ داد:

من به تو زندگی  بخشیدم ، بهره مندی از آن با تو.

از خدا خواستم تا راه عشق ورزیدن  را به من بیاموزد ، خداوند پاسخ داد :

اشرف مخلوقات من ! بالاخره دریافتی که چه از من بخواهی .اما به خاطر داشته باش که در مسیر  عشق ورزیدن به من ، به مقصد دوست داشتن دیگران خواهی رسید .


1-باران و کربلا
2-کرامت انسانی ، هدیه الهی
3-اولین  راز ، خلقت ا نسان
 4-زخم های ناسور عشق ...





  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۶/۲۲
  • ۲۱۳ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی