پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه فال به نام من دیوانه زدند

پیش نویس

یادداشت هایی پراکنده در جستجوی رازها ، راز خلقت ، راز زندگی انسان ، هنر ، سیاست ، زندگی اجتماعی و قواعد بازی و سپس راز سکوت و همه این رازها ، اگرچه پراکنده ، مانند مهره های کوچک که بانخی در اتصال بهم ، تسبیح می شوند برای ستایش خالق

__________________________________________

پروردگارا ! باشد این شمع کوچکی که برافروخته ام ، نور پیدا کند و آنگاه که در تاریکی قرار گرفته ام، روشنم سازد

رازهای نگفته

آخرین نظرات
رازهای نگفته



نقل و کپی مطالب این تارنما ، بدون ذکر منبع ، شرعا جایز نیست و از اخلاق به دور است . وب شخصی علیرضا فلاح WWW.DRARF.IR

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملتی که بزرگ‌ترین افتخارش جهاد فی سبیل‌الله است، تهدیدپذیرنیست.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی  در رزمایش 50 هزار نفری فداییان انقلاب جهانی اسلام در بوشهر افزود: آنهایی که ملت ایران را تهدید می‌کنند باید به چند سوال پاسخ دهند، نخست این‌که خودشان را برای چه تعداد کشته آماده کرده‌اند.
 وی اضافه کرد: آنها باید پاسخ دهند که برای چه مدت نبرد، غرق شدن چند ناوشان و انواع حملات و ضربات کوبنده بسیجیان دریا دل با انواع موشک‌ها، اژدرهای سطحی و زیر سطحی آمادگی و تحمل دارند.
وحیدی یادآورشد: سردمداران آمریکایی گمان نکنند تا حالا جنگ واقعی را تجربه کرده‌اند، زیرا در عراق رژیم بعث صدام عقب‌نشینی کرد و در افغانستان نیز کسی نبود که بجنگد، اما با این وجود در این کشورها وضعیت آنها وخیم است.

وی با بیان این‌که ایران برای آمریکا ویتنام نیست، گفت: ایران اسلامی آنچنان مقتدر و قوی است که در صورت حماقت سردمداران آمریکا، جنگ واقعی را نشان خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که آیا رژیم صهیونیستی خودش را برای 150هزار موشک آماده کرده است ؟، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی وقتی بخواهد تهدیدش را عملی کند، رزمندگان اسلام می‌توانند انتقام ده‌ها سالی را که این رژیم علیه مسلمانان ظلم کرده است، بگیرند. وی گفت: آنها هنوز انتقام صبرا و شتیلا و کشتارهایی را که در اردوگاه‌ها و غزه انجام داده‌اند پس نداده‌اند.

وحیدی افزود: حاکمان رژیم جعلی صهیونیستی گمان می‌کنند که ملت و بسیجیان ما در ایران و در عالم به آنها مهلت نفس کشیدن خواهند داد. وی یادآورشد: ملت ایران پشتوانه غنی عاشورا و مهدویت را دارد و براساس رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب آنچنان قدرت منسجمی تشکیل شده است که کسی نمی‌تواند در آن خللی ایجاد کند.(1)

1 - فرضیه روز دوم حمله به ایران


کد مطلب: 162

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۹/۰۷
  • ۲۵۱ نمایش
  • علیرضا فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی